Usein kysyttyä

Phone on wireless charger reflecting on computer monitor

Usein kysyttyä

Mitä SquareTrade-vakuutus kattaa?

Turvaamme mobiililaitteesi kaikilta arkielämän vahingoilta heti ensimmäisestä päivästä alkaen, laitteesi on turvattu myös normaalikäytössä aiheutuneilta mekaanisilta ja sähköisiltä vioilta valmistajan ja jälleenmyyjän takuiden päätyttyä. Vakuutus kattaa enintään kaksi korvaushakemusta yhdeltä 12 kuukauden jaksolta. Tällöin toisen korvaushakemuksen jälkeen vakuutus päättyy.

Alla on osittainen lista tapahtumista ja vahingoista, joita emme korvaa (täydellisen listan löydät kohdasta vakuutusehdot):

  • Laitteen katoaminen tai varastaminen.
  • Viat, jotka johtuvat laitteen väärinkäytöstä, välinpitämättömyydestä tai laitteesi asianmukaisen huollon puuttesta.
  • Kosmeettiset viat, jotka eivät vaikuta laitteen toimintaan.
  • Vahingot, jotka koskevat lisälaitteita, ml. laturi ja kuulokkeet.
  • Ohjelmistoon ja tiedostoihin liittyvät ongelmat, kuten virukset, vakoiluohjelmat, hävinneet tiedostot tai korruptoituneet ohjelmat, jne.

Miten ilmoitan vahingosta?

Täyttääksesi vahinkoilmoituksen, klikkaa tästä.

Ennen kuin aloitat:

  • Ota esille maksukortti omavastuun veloitusta varten.
  • Apple-laitteiden omistajille:
    Sinun tulee kytkeä Etsi iPhone -toiminto pois päältä ennen kuin voimme hyväksyä vahinkoilmoituksesi. Klikkaa tästä saadaksesi apua.

    Jos et kytke Etsi iPhone -toimintoa pois päältä, voimme veloittaa jopa 800 € sopimussakon (sakko ei ylitä laitteen ostohintaa).

¿Dónde encuentro el IMEI de mi dispositivo?

IOS-laitteille (iPhonet ja iPadit) napsauta tätä.

Android-laitteille:

Kuinka varmuuskopioin ja palautan laitteeni takaisin alkuperäisiin tehdasasetuksiin?

Paina tästä, saat ohjeistuksen kuinka varmuuskopioida ja palauttaa laitteeseesi alkuperäiset tehdasasetukset.

Kuinka otan yhteyttä SquareTradeen?

Täyttääksesi vahinkoilmoituksen, klikkaa tästä.

Peruaksesi vakuutuksen, ota yhteyttä operaattoriisi.

Onko omavastuuta?

Omavastuu koskee kaikkia korvauksia ja sen summa riippuu vakuutetun laitteen arvosta. Tarkista tarkka summa SquareTradelta saamastasi sähköpostista.

Kuinka korvaavan laitteen toimitus seuraavaksi päiväksi toimii?

Jos vahinkoilmoituksesi hyväksytään klo 18.30 mennessä maanantaina-perjantaina, toimitamme korvaavan laitteen jopa seuraavaksi arkipäiväksi (minne toimitus on mahdollista). Perjantaisin klo 18.30 jälkeen tehtyihin korvaushakemuksiin toimitamme laitteen seuraavana tiistaina. Jos rikkoutunutta laitetta täsmälleen vastaavaa mallia ei ole saatavilla, lähetämme mallin, jossa on samat tai vastaavat ominaisuudet.
 
Kuriiri antaa korvaavan laitteen rikkoutunutta laitetta vastaan. Toimi alla olevien ohjeiden mukaisesti ennen kuriirin saapumista:

  • Varmuuskopioi tiedot mitkä haluat siirtää korvaavaan laitteeseen.
  • Sinun täytyy poistaa kaikki varkaudenestotoiminnot laitteestasi (Etsi iPhone/iPad, Samsung Uudelleenaktivointilukitus jne).
  • Poista rikkoutuneesta laitteesta SIM-kortti, muistikortti ja muut lisätarvikkeet.

Kun kuriiri saapuu:

  • Anna rikkoutunut laitteesi kuriirille.

Huomioithan, että väärän tai lukitun laitteen palauttaminen johtaa jopa 800 euron sopimussakon veloitukseen (maksu ei ylitä alkuperäisen laitteen arvoa).

Kuinka hankin uuden vakuutuksen?

Voit hankkia SquareTrade-vakuutuksen mihin tahansa uuteen puhelimeen tai tablettiin, joka on hankittu Elisan tai DNAn myymälästä tai Elisa Saunalahden verkkokaupasta. Osta vakuutus laitteen oston yhteydessä.

Miten muutan laskutustietojani tai lopetan vakuutuksen?

Jos haluat muuttaa laskutustietojasi tai lopettaa SquareTrade-vakuutuksesi, olethan yhteydessä matkapuhelinoperaattoriisi.

Pitääkö minun ilmoittaa erikseen SquareTradelle, kun päivitän laitteeni uuteen?

Saadaksesi SquareTrade-vakuutuksen uudelle laitteellesi, voit hankkia sen laitteen oston yhteydessä. Sinun ei tarvitse tehdä mitään, jos haluat jatkaa vanhan laitteesi SquareTrade-vakuutusta. Jos haluat lopettaa vanhan laitteen vakuutuksen, ilmoitathan siitä matkapuhelinoperaattorillesi.

KUINKA POISTAN LAITTEESTANI VARKAUDENESTOLUKON?

IOS-laitteille (iPhonet ja iPadit) napsauta tätä.
Helpoin tapa poistaa Find My iPhone ja Touch ID on poistaa laite tililtäsi ennen kuin kuriiri ottaa viallisen laitteen vastaan. Sinun on poistettava kaikki iPhonen / iPadin sisältö ja asetukset ennen kuin lähetät sen meille, joten varmista, että varmuuskopioit ensin kaiken iPhonellasi / iPadillasi.

Samsung-laitteiden tapauksessa napsauta tätä.

Voinko siirtää vakuutukseni toiselle henkilölle?

Ei, SquareTrade-vakuutusta ei voi siirtää toiselle henkilölle.

Ostin uuden puhelimen, johon sain vakuutuksen ensimmäiseksi kuukaudeksi ilmaiseksi. Milloin saan ensimmäisen laskun?

Mobiilioperaattorisi laskuttaa kuukausimaksun toisesta kuukaudesta alkaen samana päivänä vakuutetun laitteesi kanssa. Voit tarkistaa kampanjan päättymisajankohdan laskustasi.

Mitä SquareTrade-vakuutus kattaa?

Turvaamme mobiililaitteesi kaikilta arkielämän vahingoilta heti ensimmäisestä päivästä alkaen, laitteesi on turvattu myös normaalikäytössä aiheutuneilta mekaanisilta ja sähköisiltä vioilta valmistajan ja jälleenmyyjän takuiden päätyttyä. Vakuutus kattaa enintään kaksi korvaushakemusta yhdeltä 12 kuukauden jaksolta. Tällöin toisen korvaushakemuksen jälkeen vakuutus päättyy.

Alla on osittainen lista tapahtumista ja vahingoista, joita emme korvaa (täydellisen listan löydät kohdasta vakuutusehdot):

  • Laitteen katoaminen tai varastaminen.
  • Viat, jotka johtuvat laitteen väärinkäytöstä, välinpitämättömyydestä tai laitteesi asianmukaisen huollon puuttesta.
  • Kosmeettiset viat, jotka eivät vaikuta laitteen toimintaan.
  • Vahingot, jotka koskevat lisälaitteita, ml. laturi ja kuulokkeet.
  • Ohjelmistoon ja tiedostoihin liittyvät ongelmat, kuten virukset, vakoiluohjelmat, hävinneet tiedostot tai korruptoituneet ohjelmat, jne.

Miten ilmoitan vahingosta?

Täyttääksesi vahinkoilmoituksen, klikkaa tästä.

Ennen kuin aloitat:

  • Ota esille maksukortti omavastuun veloitusta varten.
  • Apple-laitteiden omistajille:
    Sinun tulee kytkeä Etsi iPhone -toiminto pois päältä ennen kuin voimme hyväksyä vahinkoilmoituksesi. Klikkaa tästä saadaksesi apua.

    Jos et kytke Etsi iPhone -toimintoa pois päältä, voimme veloittaa jopa 800 € sopimussakon (sakko ei ylitä laitteen ostohintaa).

¿Dónde encuentro el IMEI de mi dispositivo?

IOS-laitteille (iPhonet ja iPadit) napsauta tätä.

Android-laitteille:

Kuinka varmuuskopioin ja palautan laitteeni takaisin alkuperäisiin tehdasasetuksiin?

Paina tästä, saat ohjeistuksen kuinka varmuuskopioida ja palauttaa laitteeseesi alkuperäiset tehdasasetukset.

Kuinka otan yhteyttä SquareTradeen?

Täyttääksesi vahinkoilmoituksen, klikkaa tästä.

Peruaksesi vakuutuksen, ota yhteyttä operaattoriisi.

Onko omavastuuta?

Omavastuu koskee kaikkia korvauksia ja sen summa riippuu vakuutetun laitteen arvosta. Tarkista tarkka summa SquareTradelta saamastasi sähköpostista.

Kuinka korvaavan laitteen toimitus seuraavaksi päiväksi toimii?

Jos vahinkoilmoituksesi hyväksytään klo 18.30 mennessä maanantaina-perjantaina, toimitamme korvaavan laitteen jopa seuraavaksi arkipäiväksi (minne toimitus on mahdollista). Perjantaisin klo 18.30 jälkeen tehtyihin korvaushakemuksiin toimitamme laitteen seuraavana tiistaina. Jos rikkoutunutta laitetta täsmälleen vastaavaa mallia ei ole saatavilla, lähetämme mallin, jossa on samat tai vastaavat ominaisuudet.
 
Kuriiri antaa korvaavan laitteen rikkoutunutta laitetta vastaan. Toimi alla olevien ohjeiden mukaisesti ennen kuriirin saapumista:

  • Varmuuskopioi tiedot mitkä haluat siirtää korvaavaan laitteeseen.
  • Sinun täytyy poistaa kaikki varkaudenestotoiminnot laitteestasi (Etsi iPhone/iPad, Samsung Uudelleenaktivointilukitus jne).
  • Poista rikkoutuneesta laitteesta SIM-kortti, muistikortti ja muut lisätarvikkeet.

Kun kuriiri saapuu:

  • Anna rikkoutunut laitteesi kuriirille.

Huomioithan, että väärän tai lukitun laitteen palauttaminen johtaa jopa 800 euron sopimussakon veloitukseen (maksu ei ylitä alkuperäisen laitteen arvoa).

Kuinka hankin uuden vakuutuksen?

Voit hankkia SquareTrade-vakuutuksen mihin tahansa uuteen puhelimeen tai tablettiin, joka on hankittu Elisan tai DNAn myymälästä tai Elisa Saunalahden verkkokaupasta. Osta vakuutus laitteen oston yhteydessä.

Miten muutan laskutustietojani tai lopetan vakuutuksen?

Jos haluat muuttaa laskutustietojasi tai lopettaa SquareTrade-vakuutuksesi, olethan yhteydessä matkapuhelinoperaattoriisi.

Pitääkö minun ilmoittaa erikseen SquareTradelle, kun päivitän laitteeni uuteen?

Saadaksesi SquareTrade-vakuutuksen uudelle laitteellesi, voit hankkia sen laitteen oston yhteydessä. Sinun ei tarvitse tehdä mitään, jos haluat jatkaa vanhan laitteesi SquareTrade-vakuutusta. Jos haluat lopettaa vanhan laitteen vakuutuksen, ilmoitathan siitä matkapuhelinoperaattorillesi.

KUINKA POISTAN LAITTEESTANI VARKAUDENESTOLUKON?

IOS-laitteille (iPhonet ja iPadit) napsauta tätä.
Helpoin tapa poistaa Find My iPhone ja Touch ID on poistaa laite tililtäsi ennen kuin kuriiri ottaa viallisen laitteen vastaan. Sinun on poistettava kaikki iPhonen / iPadin sisältö ja asetukset ennen kuin lähetät sen meille, joten varmista, että varmuuskopioit ensin kaiken iPhonellasi / iPadillasi.

Samsung-laitteiden tapauksessa napsauta tätä.

Voinko siirtää vakuutukseni toiselle henkilölle?

Ei, SquareTrade-vakuutusta ei voi siirtää toiselle henkilölle.

Ostin uuden puhelimen, johon sain vakuutuksen ensimmäiseksi kuukaudeksi ilmaiseksi. Milloin saan ensimmäisen laskun?

Mobiilioperaattorisi laskuttaa kuukausimaksun toisesta kuukaudesta alkaen samana päivänä vakuutetun laitteesi kanssa. Voit tarkistaa kampanjan päättymisajankohdan laskustasi.

Mitä SquareTrade-vakuutus kattaa?

Turvaamme mobiililaitteesi kaikilta arkielämän vahingoilta heti ensimmäisestä päivästä alkaen, laitteesi on turvattu myös normaalikäytössä aiheutuneilta mekaanisilta ja sähköisiltä vioilta valmistajan ja jälleenmyyjän takuiden päätyttyä. Vakuutus kattaa enintään kaksi korvaushakemusta yhdeltä 12 kuukauden jaksolta. Tällöin toisen korvaushakemuksen jälkeen vakuutus päättyy.

Alla on osittainen lista tapahtumista ja vahingoista, joita emme korvaa (täydellisen listan löydät kohdasta vakuutusehdot):

  • Laitteen katoaminen tai varastaminen.
  • Viat, jotka johtuvat laitteen väärinkäytöstä, välinpitämättömyydestä tai laitteesi asianmukaisen huollon puuttesta.
  • Kosmeettiset viat, jotka eivät vaikuta laitteen toimintaan.
  • Vahingot, jotka koskevat lisälaitteita, ml. laturi ja kuulokkeet.
  • Ohjelmistoon ja tiedostoihin liittyvät ongelmat, kuten virukset, vakoiluohjelmat, hävinneet tiedostot tai korruptoituneet ohjelmat, jne.

Miten ilmoitan vahingosta?

Täyttääksesi vahinkoilmoituksen, klikkaa tästä.

Ennen kuin aloitat:

  • Ota esille maksukortti omavastuun veloitusta varten.
  • Apple-laitteiden omistajille:
    Sinun tulee kytkeä Etsi iPhone -toiminto pois päältä ennen kuin voimme hyväksyä vahinkoilmoituksesi. Klikkaa tästä saadaksesi apua.

    Jos et kytke Etsi iPhone -toimintoa pois päältä, voimme veloittaa jopa 800 € sopimussakon (sakko ei ylitä laitteen ostohintaa).

¿Dónde encuentro el IMEI de mi dispositivo?

IOS-laitteille (iPhonet ja iPadit) napsauta tätä.

Android-laitteille:

Kuinka varmuuskopioin ja palautan laitteeni takaisin alkuperäisiin tehdasasetuksiin?

Paina tästä, saat ohjeistuksen kuinka varmuuskopioida ja palauttaa laitteeseesi alkuperäiset tehdasasetukset.

Kuinka otan yhteyttä SquareTradeen?

Täyttääksesi vahinkoilmoituksen, klikkaa tästä.

Peruaksesi vakuutuksen, ota yhteyttä operaattoriisi.

Onko omavastuuta?

Omavastuu koskee kaikkia korvauksia ja sen summa riippuu vakuutetun laitteen arvosta. Tarkista tarkka summa SquareTradelta saamastasi sähköpostista.

Kuinka korvaavan laitteen toimitus seuraavaksi päiväksi toimii?

Jos vahinkoilmoituksesi hyväksytään klo 18.30 mennessä maanantaina-perjantaina, toimitamme korvaavan laitteen jopa seuraavaksi arkipäiväksi (minne toimitus on mahdollista). Perjantaisin klo 18.30 jälkeen tehtyihin korvaushakemuksiin toimitamme laitteen seuraavana tiistaina. Jos rikkoutunutta laitetta täsmälleen vastaavaa mallia ei ole saatavilla, lähetämme mallin, jossa on samat tai vastaavat ominaisuudet.
 
Kuriiri antaa korvaavan laitteen rikkoutunutta laitetta vastaan. Toimi alla olevien ohjeiden mukaisesti ennen kuriirin saapumista:

  • Varmuuskopioi tiedot mitkä haluat siirtää korvaavaan laitteeseen.
  • Sinun täytyy poistaa kaikki varkaudenestotoiminnot laitteestasi (Etsi iPhone/iPad, Samsung Uudelleenaktivointilukitus jne).
  • Poista rikkoutuneesta laitteesta SIM-kortti, muistikortti ja muut lisätarvikkeet.

Kun kuriiri saapuu:

  • Anna rikkoutunut laitteesi kuriirille.

Huomioithan, että väärän tai lukitun laitteen palauttaminen johtaa jopa 800 euron sopimussakon veloitukseen (maksu ei ylitä alkuperäisen laitteen arvoa).

Kuinka hankin uuden vakuutuksen?

Voit hankkia SquareTrade-vakuutuksen mihin tahansa uuteen puhelimeen tai tablettiin, joka on hankittu Elisan tai DNAn myymälästä tai Elisa Saunalahden verkkokaupasta. Osta vakuutus laitteen oston yhteydessä.

Miten muutan laskutustietojani tai lopetan vakuutuksen?

Jos haluat muuttaa laskutustietojasi tai lopettaa SquareTrade-vakuutuksesi, olethan yhteydessä matkapuhelinoperaattoriisi.

Pitääkö minun ilmoittaa erikseen SquareTradelle, kun päivitän laitteeni uuteen?

Saadaksesi SquareTrade-vakuutuksen uudelle laitteellesi, voit hankkia sen laitteen oston yhteydessä. Sinun ei tarvitse tehdä mitään, jos haluat jatkaa vanhan laitteesi SquareTrade-vakuutusta. Jos haluat lopettaa vanhan laitteen vakuutuksen, ilmoitathan siitä matkapuhelinoperaattorillesi.

KUINKA POISTAN LAITTEESTANI VARKAUDENESTOLUKON?

IOS-laitteille (iPhonet ja iPadit) napsauta tätä.
Helpoin tapa poistaa Find My iPhone ja Touch ID on poistaa laite tililtäsi ennen kuin kuriiri ottaa viallisen laitteen vastaan. Sinun on poistettava kaikki iPhonen / iPadin sisältö ja asetukset ennen kuin lähetät sen meille, joten varmista, että varmuuskopioit ensin kaiken iPhonellasi / iPadillasi.

Samsung-laitteiden tapauksessa napsauta tätä.

Voinko siirtää vakuutukseni toiselle henkilölle?

Ei, SquareTrade-vakuutusta ei voi siirtää toiselle henkilölle.

Ostin uuden puhelimen, johon sain vakuutuksen ensimmäiseksi kuukaudeksi ilmaiseksi. Milloin saan ensimmäisen laskun?

Mobiilioperaattorisi laskuttaa kuukausimaksun toisesta kuukaudesta alkaen samana päivänä vakuutetun laitteesi kanssa. Voit tarkistaa kampanjan päättymisajankohdan laskustasi.

Mitä SquareTrade-vakuutus kattaa?

Turvaamme mobiililaitteesi kaikilta arkielämän vahingoilta heti ensimmäisestä päivästä alkaen, laitteesi on turvattu myös normaalikäytössä aiheutuneilta mekaanisilta ja sähköisiltä vioilta valmistajan ja jälleenmyyjän takuiden päätyttyä. Vakuutus kattaa enintään kaksi korvaushakemusta yhdeltä 12 kuukauden jaksolta. Tällöin toisen korvaushakemuksen jälkeen vakuutus päättyy.

Alla on osittainen lista tapahtumista ja vahingoista, joita emme korvaa (täydellisen listan löydät kohdasta vakuutusehdot):

  • Laitteen katoaminen tai varastaminen.
  • Viat, jotka johtuvat laitteen väärinkäytöstä, välinpitämättömyydestä tai laitteesi asianmukaisen huollon puuttesta.
  • Kosmeettiset viat, jotka eivät vaikuta laitteen toimintaan.
  • Vahingot, jotka koskevat lisälaitteita, ml. laturi ja kuulokkeet.
  • Ohjelmistoon ja tiedostoihin liittyvät ongelmat, kuten virukset, vakoiluohjelmat, hävinneet tiedostot tai korruptoituneet ohjelmat, jne.

Miten ilmoitan vahingosta?

Täyttääksesi vahinkoilmoituksen, klikkaa tästä.

Ennen kuin aloitat:

  • Ota esille maksukortti omavastuun veloitusta varten.
  • Apple-laitteiden omistajille:
    Sinun tulee kytkeä Etsi iPhone -toiminto pois päältä ennen kuin voimme hyväksyä vahinkoilmoituksesi. Klikkaa tästä saadaksesi apua.

    Jos et kytke Etsi iPhone -toimintoa pois päältä, voimme veloittaa jopa 800 € sopimussakon (sakko ei ylitä laitteen ostohintaa).

¿Dónde encuentro el IMEI de mi dispositivo?

IOS-laitteille (iPhonet ja iPadit) napsauta tätä.

Android-laitteille:

Kuinka varmuuskopioin ja palautan laitteeni takaisin alkuperäisiin tehdasasetuksiin?

Paina tästä, saat ohjeistuksen kuinka varmuuskopioida ja palauttaa laitteeseesi alkuperäiset tehdasasetukset.

Kuinka otan yhteyttä SquareTradeen?

Täyttääksesi vahinkoilmoituksen, klikkaa tästä.

Peruaksesi vakuutuksen, ota yhteyttä operaattoriisi.

Onko omavastuuta?

Omavastuu koskee kaikkia korvauksia ja sen summa riippuu vakuutetun laitteen arvosta. Tarkista tarkka summa SquareTradelta saamastasi sähköpostista.

Kuinka korvaavan laitteen toimitus seuraavaksi päiväksi toimii?

Jos vahinkoilmoituksesi hyväksytään klo 18.30 mennessä maanantaina-perjantaina, toimitamme korvaavan laitteen jopa seuraavaksi arkipäiväksi (minne toimitus on mahdollista). Perjantaisin klo 18.30 jälkeen tehtyihin korvaushakemuksiin toimitamme laitteen seuraavana tiistaina. Jos rikkoutunutta laitetta täsmälleen vastaavaa mallia ei ole saatavilla, lähetämme mallin, jossa on samat tai vastaavat ominaisuudet.
 
Kuriiri antaa korvaavan laitteen rikkoutunutta laitetta vastaan. Toimi alla olevien ohjeiden mukaisesti ennen kuriirin saapumista:

  • Varmuuskopioi tiedot mitkä haluat siirtää korvaavaan laitteeseen.
  • Sinun täytyy poistaa kaikki varkaudenestotoiminnot laitteestasi (Etsi iPhone/iPad, Samsung Uudelleenaktivointilukitus jne).
  • Poista rikkoutuneesta laitteesta SIM-kortti, muistikortti ja muut lisätarvikkeet.

Kun kuriiri saapuu:

  • Anna rikkoutunut laitteesi kuriirille.

Huomioithan, että väärän tai lukitun laitteen palauttaminen johtaa jopa 800 euron sopimussakon veloitukseen (maksu ei ylitä alkuperäisen laitteen arvoa).

Kuinka hankin uuden vakuutuksen?

Voit hankkia SquareTrade-vakuutuksen mihin tahansa uuteen puhelimeen tai tablettiin, joka on hankittu Elisan tai DNAn myymälästä tai Elisa Saunalahden verkkokaupasta. Osta vakuutus laitteen oston yhteydessä.

Miten muutan laskutustietojani tai lopetan vakuutuksen?

Jos haluat muuttaa laskutustietojasi tai lopettaa SquareTrade-vakuutuksesi, olethan yhteydessä matkapuhelinoperaattoriisi.

Pitääkö minun ilmoittaa erikseen SquareTradelle, kun päivitän laitteeni uuteen?

Saadaksesi SquareTrade-vakuutuksen uudelle laitteellesi, voit hankkia sen laitteen oston yhteydessä. Sinun ei tarvitse tehdä mitään, jos haluat jatkaa vanhan laitteesi SquareTrade-vakuutusta. Jos haluat lopettaa vanhan laitteen vakuutuksen, ilmoitathan siitä matkapuhelinoperaattorillesi.

KUINKA POISTAN LAITTEESTANI VARKAUDENESTOLUKON?

IOS-laitteille (iPhonet ja iPadit) napsauta tätä.
Helpoin tapa poistaa Find My iPhone ja Touch ID on poistaa laite tililtäsi ennen kuin kuriiri ottaa viallisen laitteen vastaan. Sinun on poistettava kaikki iPhonen / iPadin sisältö ja asetukset ennen kuin lähetät sen meille, joten varmista, että varmuuskopioit ensin kaiken iPhonellasi / iPadillasi.

Samsung-laitteiden tapauksessa napsauta tätä.

Voinko siirtää vakuutukseni toiselle henkilölle?

Ei, SquareTrade-vakuutusta ei voi siirtää toiselle henkilölle.

Ostin uuden puhelimen, johon sain vakuutuksen ensimmäiseksi kuukaudeksi ilmaiseksi. Milloin saan ensimmäisen laskun?

Mobiilioperaattorisi laskuttaa kuukausimaksun toisesta kuukaudesta alkaen samana päivänä vakuutetun laitteesi kanssa. Voit tarkistaa kampanjan päättymisajankohdan laskustasi.