Täytä vahinkoilmoitus täällä

Ennen kuin aloitat:

  • Ota esille maksukortti omavastuun veloitusta varten.
  • Apple-laitteiden omistajille:
    Sinun tulee kytkeä Etsi iPhone -toiminto pois päältä ennen kuin voimme hyväksyä vahinkoilmoituksesi. Klikkaa tästä saadaksesi apua.

    Jos et kytke Etsi iPhone -toimintoa pois päältä, voimme veloittaa jopa 800 euron rikesakon (sakko ei ylitä laitteen ostohintaa).

Kuinka poistan laitteestani varkaudenestolukon?

Valitse laitetyyppi:

iPhonessa/iPadissä:

Helpoin tapa sekä etsi iPhoneni että Touch ID:n poistamiseksi, on laitteen asetusten nollaaminen ja poistaminen tililtä.

Sinun on poistettava iPhonesi/iPadisi sisältö ja asetukset, ennen kuin vahinkoilmoitus hyväksytään, joten varmista, että olet ensin varmuuskopioinut kaikki tietosi. (Klikkaa tästä ohjeisiin, kuinka voit tehdä tämän).

On olemassa kaksi helppoa tapaa laitteen tyhjentämiseen:

Vaihtoehto 1: iPhonessa/iPadissä:
  1. Valitse "Asetukset "> "iCloud:". Vieritä alas ja napauta "Kirjaudu ulos". Napauta iOS 7:ssä tai aiemmassa "Poista tili".
  2. Napauta uudelleen "Kirjaudu ulos", napauta Poista iPhonesta ja anna salasana.
  3. Palaa takaisin "Asetuksiin" ja napauta "Yleiset" > "Nollaa" > "Poista kaikki sisältö ja asetukset". Jos olet laittanut Etsi iPhoneni -toiminnon päälle, sinun täytyy ehkä antaa Apple ID ja salasana.
  4. Jos sinulta pyydetään laitteen tai rajoitusten pääsykoodia, anna se. Napauta sitten "Tyhjennä".
Vaihtoehto 2: etänä tietokoneeltasi
  1. Kirjaudu sisään osoitteessa www.icloud.com/find, valitse laite ja klikkaa "Tyhjennä"-painiketta.
  2. Kun laite on tyhjennetty, valitse "Poista tililtä".
Kun "etsi iPhoneni" ja Touch ID on kytketty pois päältä, vahinkoilmoituksesi voidaan nyt hyväksyä ja iPhonesi/iPadisi on valmis lähetettäväksi SquareTradelle.

Samsung

Alta löydät mallikohtaiset ohjeet Samsung -uudelleenaktivoinnin lukituksen pois kytkemiseksi.

Galaxy S5 ja Note 4:
  1. Valitse kotinäytöltä "Sovellukset".
  2. Valitse "Asetukset" -sovellus.
  3. Valitse "Turva-asetukset". Jos et näe tätä vaihtoehtoa, sinun täytyy valita ensin "Järjestelmä".
  4. Vieritä alas "Uudelleenaktivoinnin lukitus" kohtaan. Jos se on valittu, sinun täytyy poistaa se käytöstä. Jos et näe tätä se tarkoittaa sitä, että puhelinta ei ole yhdistetty Samsung-tiliin, eikä sinun tarvitse tehdä mitään - puhelimesi on valmis lähetettäväksi SquareTradelle.
  5. Syötä Samsung-tilin salasana.
  6. Nyt "Uudelleenaktivoinnin lukitus" on poistettu käytöstä.
  7. Valmista! Vahinkoilmoituksesi voidaan nyt hyväksyä ja voit lähettää puhelimesi SquareTradelle.
Galaxy S6 ja S6 Edge:
  1. Valitse kotinäytöltä "Sovellukset".
  2. Valitse "Asetukset", ja tämän alta"Mukauta".
  3. Mene "Lukitusnäyttö ja Turvallisuus" kohtaan.
  4. Avaa "Etsi puhelimeni" valikko. Sinun on annettava Samsung-tilisi tiedot.
  5. Liu'uta Uudelleenaktivointi pois päältä.
  6. Valmista! Vahinkoilmoituksesi voidaan nyt hyväksyä ja voit lähettää puhelimesi SquareTradelle.
Galaxy S7, S7 Edge ja Note 5:

Puhelimessasi ei ole aktivointilukitusta. Voit lähettää sen SquareTradelle sellaisenaan.

Kaikki muut laitteet

Muita laitteita ei tarvitse deaktivoida. Lähetä rikkoontunut laitteesi SquareTradelle seitsemän päivän sisällä.